Bewertungen von Mr. CHIKIN Raalte

Neue Beurteilungen

4.0
Marloes Eikelboom
27 Mai 2026

Bezorging was stipt op tijd. Een half uur voor de bezorging werd ik gebeld dat er geen coleslaw meer was. Ik heb in de middag besteld met als bezorgtijd 17.15. Dat betekent dus dat er aan het begin van de dag al geen coleslaw meer is, terwijl het product wel kan worden besteld en het onderdeel uitmaakt van het gerecht. Wij hebben 2x de medium chicken besteld en kregen dus alleen kip en rijst. Tijdens het telefoontje werd aangegeven dat er iets anders kon worden geleverd. Ik heb gezegd dat sojaboontjes of iets van groente ook prima is en de medewerker gaf aan dit te zullen regelen, maar we hebben niets als alternatief ontvangen. Tijdens het telefoontje (een half uur voor besteltijd) werd ook gevraagd of de bestelling eerder kon worden bezorgd, want het was al bijna klaar. Ik heb toen aangegeven dat ik bewust 17.15 heb aangeklikt, omdat mijn man niet eerder thuis is van het werk. Als ik het een kwartier laat staan, wordt het koud. De medewerker gaf aan dat het wel goed zou komen en da

Paul
23 Mai 2026

De eerste bestelling werd zonder aluminiumfolie geleverd en was daardoor koud. Na een belletje werd het zonder problemen opgelost met een nieuwe warme maaltijd en drankje naar keuze. Helemaal top!

Peter
22 Mai 2026

T eten was goed

JW
17 Mai 2026

Bezorging duurde lang,maar kan komen doordat het op zondag wat drukker zal zijn. De kip was lauw en de rijst koud. De smaak was wel goed, jammer van bovenstaande. Geprobeerd om dit via de telefoon op te lossen, maar nemen de telefoon niet op (2 x geprobeerd) Helaas dus een slechte ervaring voor de eerste bestelling, zal dus niet nogmaals wat bestellen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rowin
15 Mai 2026
M.J. Nieuwkamp
14 Mai 2026

Zeer lekker eten, jammer dat het menu beetje klein is maar voor de rest is het warm aangekomen en heel erg lekker voorbereid. Dankjulliewel!

Peter
13 Mai 2026

We kregen niet wat we besteld hadden en toe ik ze daar over belde werd de telefoon niet opgenomen ..jammer

Kathleen
13 Mai 2026

Dit was de 1e keer dat we besteld hebben en dit gegeten. Ik vond het lekker, het was niet heel warm meer, maar dat was niet erg.